Wednesday, 26 December 2012

baju sekolah baru ?

ASSALAMUALAIKUM !!

hye korang . mm . 
baju sekolah baru ? 
ofcourse la ain dah beli yang baru .
tapi tangan baju tu pendek pulak .
tu la sapa suruh beli yang dah siap .
memang tak kena la .

so, esok mama nak bawak ain pe tempah baju lain .
WHAT ?
dah lewat ni .
tinggal lagi seminggu je nak sekolah .
korang rasa sempat tak ?
hee . mesti lah sempat . 
mama ain kan heroin . huhu . 
orang yang mama nak pi tempah tu baik hati pulak ,
bagi mama pi tempah kat dia .
WHOOT , WHOOT .
dapat baju sekolah lagi la . 
membazir je . adoii . 

hope baju sekolah tu siap sebelom tarikh yang ain nak ambik . 
lepas ni kene buat persediaan awal la .
tanak jadi macam ni lagi . payah hidup .
huhu . k bye <3

No comments:

Post a Comment