Thursday, 15 December 2011

KEMAS !!

ASSALAMUALAIKUM and hello kwn .,


haha ., entry aku hari ini pasal kemas .,
kemas ape erk ? hehe ., 
oke2 ., tadi ain kemas bilik tidur ain .,
da selerak sangat ., sampai da ta de tmpat yg bersih .,
haha ., bagos ta ain ? hikhik .,
tapi sekarang da bersih ., cantik je tengak .,
kalau korang tengak mau jeles ., haha .,
prasan je lebey kan ain ni ., haha .,
kemas tadi saje dah ade banyak plastic sampah .,
mencemarkan alam sekitar je kan ain ni ., haha ., 
sekali-sekala ., hekhek .,
yang jadi banyak tuh sebab ain ni suke buang je semua barang .,
malas na pikir ., buang kan lebih senang ., haha .,
kemas almari baju tadi lgi penat ., 
dah la kene bawak keluar ., pastu na lipat bagi elok balik ., 
memang memenatkan ., tapi tak ape .,
sebab benda yang ain buat ni berbaloi ., haha .,
sekarang dah kemas sangat dah .,
tak de satu un yang ta lipat ., hakhak .,
(nampak sangat sebelum ni main hempuk je)
haha ., kantoi sudah ., huhu .,
lepas ni ain da tak malu la na bawak masuk kawan dalam bilik .,
jom spe nak masuk bilik ain? 
cepat2 ., nanti terlambat ., haha .,
ok la ain da penat type ni .,

bye2 ., gud nite ., assalamualaikum ., 
LOVE U SYG !!  

No comments:

Post a Comment