Thursday, 15 December 2011

LELAKI MAIN GITAR !!


ASSALAMUALAIKUM and hello kawan .,


huhu ., entry ain kali ni cite pasal main LELAKI MAIN GITAR .,
bukan ape ., ain ni suke orang lelaki yang pandai main gitar .,
ain yakin pasti ramai lagi orang perempuan yang suke lelaki main gitar kan ?
haha ., ain rase orang lelaki yang pandai main gitar ni romentik .,
ye ke ? korang rase romentik tak ?
ain tak tau la pandapat korang ., 
tapi kalau ain ., ain memang akan kate macam uh .,
sebab mungkin lelaki yang pandai main gitar ni ade aura tersendiri kot .,
ahak ., ain cakap macam pandai je kan ?
hehe ., ain selalu berangan ade boyfriend yang pandai main gitar .,
coz boleh la boyfriend ain tuh mainkan lagu kat ain .,
men kat taman ke ?
owh ., so sweet .,ta begitu ?
haha ., sape2 yang pandai main gitar cube tackle ain ., haha .,
gedik kan ain ni .,
hehe ., nanti sebelum ain na cari boyfriend ain na buad audition dulu la .,
baru boleh tau sape yang pandai main gitar ., btoi tak ? haha .,
melampau kan ain ni ., haha .,
tak de la ., ain tak kan buat cam tuh punye .,
klau ain buat pon bukan ade orang nak kat ain ni .,
macam tuh na buat audition ., sorang pon ta de yang nak kat ain .,
haha ., k la ain nak gi masok tido .,
mengantuk sudah .,

bye2 ., gud nite ., assalamualaikum .,
LOVE U SYG !! .,

No comments:

Post a Comment