Saturday, 9 June 2012

nak pindah !!

assalamualaikum !!

hyep . ain sedih lah hari ni . 
nak tau tak sebab apa ?
mm . sebab ain da kena balik hostel .
ain tak nak balik hostel .
ain nak duduk rumah lagi .

kerja sekolah pon tak siap lagi .
ta cukup la cuti ni . 
nak cuti lagi .
penat tau tak duduk hostel .
dah la macam duduk kat dalam neraka .
adoii . tension betol la .

ain dah mintak kat mama nak pindah .
tapi mama tak bagi .
aishh . masalah betol la .
orang nak pindah pon tak bagi ka .
ish . ain buat tak betol dalam periksa baru tau .
mama bagi la ain pindah .
ain tak suka duduk asrama .
nak duduk rumah ja .

biar la sekolah kat sini terok ke apa .
ain rasa ain still boleh bawak la . 
ain duduk sana lagi la ain tak boleh bawak .
sebab ain tension . penat pulak tuh .
tak ada masa nak study .
kalau duduk rumah ada jugak la masa nak study .
please la bagi ain pindah !!

bye .

2 comments:

  1. nak amik ain jdi adik angkat leh x??
    http://thefikirman.blogspot.com/

    ReplyDelete