Thursday, 15 November 2012

sayang kamo !!

assalamualaikum !!
yo semua . mm .
apa khabar ? well . ain macam biase .
makin tembam lagi ada . sehat la maknanya tu k .
hehe . ain tengah happy ni :p


haa . ni lah gamba kami satu bacth . tapi perempuan je lah .
lelaki tarak . hahaa .
comel kan depa semua . ain sayang sangat2 kat depa .
walaupun selalu gaduh . kesa pulak ain . hhe


ni pulak gambar budak dorm ain .
haa . ni lagi ain sayang . sayang sangat , haha .
depa ni ain dah anggap macam adik beradik .
tak boleh berpisah . 
kami selalu kongsi masalah sama2 . boleh tolong2 .
banyak dugaan kami lalui masa bersama . hehe .
SAYANG HANGPA KETAD2 :D



oit2 . jangan tengak lama2 .
anak dara orang tu . haha .
haa . ni nama dia FATIN ATHIRAH BINTI ABDUL SALIM .
amik ain bagi nama penuh dia lagi .
comel tak dia ?
dia ni lah kawan baik ain . ain anggap dia macam adik sendiri .
dia tak tau la pulak . haha . hope dia pon anggap ain macam tu .
dia ni izara aishah a.k.a budak comel taman tasik .
haha . jangan curi dia dari ain :P

well . ni semua kawan baik ain sekarang . hope kita tak akan berpisah .
jangan pindah erk kawan2 .
sayang hangpa selamanya .

bye <3

No comments:

Post a Comment