Friday, 28 December 2012

DOUBLE WHAT ??

ASSALAMUALAIKUM !!

heyy sayang :*
haha . ni ain nak cerita .
ain terkejut besaq bila mama cakap nak suruh intan (akk)
masuk asrama . hhaha . lawak k

hee . sorry intan .
tak berniat nak perli . korang mesti pelik kenapa ain cakap macam ni .
huhu . ain cakap macam tu sebab intan ni anak manja .
tak boleh jauh dari mama . 

ain pon tak macam tu walaupon ain anak bongsu .
sedih tau tak jadi anak manja ni .
dah la ain dengan mama memang tak rapat sangat .
pastu kene masuk asrama . memang lagi tak rapat la :D

by the way . gud luck intan . 
wish u luck oke .
duduk asrama elok2 . jangan mintak nak balik .
2 tahun je ang kene duduk asrama .
bawak bersabar ;)
LOVE U INTAN <3

assalamualaikum

1 comment:

  1. Salam Syawal..nie mesti suka tgk crita cinta bersemi di putih abu2 kan..hehe..btw klu sudi jenguk la blog sy..http://dibawahcahayalampu.blogspot.com..trima kasih..^_^

    ReplyDelete