Thursday, 29 December 2011

Ingat Ain Lagi Tak ??


ASSALAMUALAIKUM !!

hey ., ape khabar ? 
ain baik2 je ., alhamdulillah ., hehe .,
mm ., mesty korang dok terfikir-fikir .,
sape la yang ain maksudkan kat tajuk uh kan ?
haha ., ain memang saja na bagi korang terfikir-fikir ni .,
haha ., jahat tak ain ? hoho ., 
suke ati koang la kalau nak kate ain jahat .,
ain tak kesah sikit pon .,porahh ., haha .,
gila seyh ain hari ni ., pasai pa entah ., haishh .,
hihi ., sorry2 ., ain tengah happy hari ni .,
tapi ain rasa cerita hari ni sedih sikit .,
bukan macam mood ain hari ni ., macam orang hutan pon ada .,
haha ., orang yang ain maksudkan uh adalah .,
jeng3 ., pak cik duduk kat atas bukit ., haha .,
ha ., tudia ., ain da bagi tau sapa .,
tapi belom bagitau nama ., hehe .,
nama pak cik tu ialah pak cik yusof ., entah betol atau tak ejaan uh .,
haha ., pak cik uh baik sangat2 .,
dia selalu layan kerenah ain ., haha ., korang tau2 la yang ain ni nakal .,
hoho ., ain selalu pergi lepak rumah dia waktu petang .,
tapi dulu la ., waktu ain kecik lagi ., baru darjah 1 kot .,
masih liar lagi ., suke keluar rumah tanpa kebenaran ., haha .,
ain pergi umah pak cik uh dengan kakak and kawan ain IDA .,
haha ., pak cik uh pernah tangkap gamba kami bertiga .,
gamba uh dia bagi kat ain, intan nan ida .,
gamba uh masih tersimpan lagi ., wah ., rindunyerr kat kenangan dulu .,
gamba uh pon dia simpan jugak ., buat kenangan ., haha .,
ain pon tak tau kenapa ain boleh berhenti pergi lepak kat umah dia .,
ain rindu sangat kat dia ., ain teringin nak jumpa dia lagi .,
tapi ain malu ., ain dah besar ., entah2 dia da tak ingat ain .,
buat malu je nanti ., haha ., satu hari kawan ain yang pergi mengaji kat dia .,
cerita kat ain ., dia bukak album gamba pak cik uh .,
dia kata ade gamba ain ., wah teharunya ain time uh .,
sebab pak cik uh masih simpan gamba ain .,
ain tak tau kenapa ain rindu sangat kat pak cik uh sekarang .,
rasa macam nak nangis pon ade gak ., kalau korang pon mesty sedih jugak kan ?
haha ., dulu tiap2 petang wajib keluar umah pergi umah pak cik uh .,
sampai mama ain pon dah naik pening dengan ain ., haha .,
nakal sangat ain dulu ., main lumpur pon pernah tau tak ., haha 
harap je perompuan ., tapi perangai ain dulu mengalahkan laki ., haha .,
oke la takat sini saje entry ain kali ini .,

bye2 ., muahh ., assalamualaikum .,
LOVE U !! HOHO 

1 comment: