Friday, 16 December 2011

LESUNG PIPIT !!


ASSALAMUALAIKUM and hello kawan .,

hukhuk ., entry ain hari ini pasal lesung pipit .,
korang rasa sape yang ade lesung pipit ni comel tak ?
kalau ain ., ain rasa comel .,
hehe ., nak kata comel tang mane ain tak tau .,
hahak ., yang pasti orang tuh memang comel .,
kawan2 ain ., ain rase tak de yang ade lesung pipit kot .,
kalau ade pon ain ta perasan .,
haha ., ain dah semestinya minat lelaki yang ade lesung pipit .,
tak kan lah ain nak minat kat perempuan kot .,
gila ke ape kalau ain minat perempuan .,
haha ., tak logik ., tak logik .,
haha ., ain tengah gila sekarang nih ., tu yang merepek uh .,
haha ., tapi ain ta gila teruk macam pesakit gila kat tanjung rambutan .,
haha ., i will never be like that ok .,
haha ., oke2 ., kite masok dalam cite ni balik .,
huhu ., oke ., ain suke tengak lelaki yang ade lesung pipit bile diorang senyum .,
i don't know why .,
but i think coz they look smart ., maybe .,
haha ., ain harap sangat boyfriend ain ade lesung pipit .,
sejuk sikit mata memandang kan .,
hehe ., tapi kalau dah takdir menentu kan ain punye boyfriend tak de lesung pipit .,
na buad macam mane ., ain akan tetap sayangkan boyfriend ain uh .,
cewahh ., melebih pulok ain ni ., haha .,
oke ., sampai sini saje entry ain kali ni .,
sory kalau ta best ., setakat ni je yang mampu .,
hehe ., 

bye2 ., assalamualaikum ., muahh .,
I LOVE U !! 

No comments:

Post a Comment