Friday, 16 December 2011

RINDU !!


ASSALAMUALAIKUM and hye .,


hikhik ., entry ain kali ni pasal rindu .,
korang mesti tau ape makne rindu .,
kalau tak tau tuh ., korang pergi la hospital .,
buat pemeriksaan kat doktor .,
haha ., jangan terasa lak ye .,
ain just main2 je ., tak siyes pon .,
hehe ., ain cakap pasal rindu nih sebab ain rindu kan seseorang .,
korang nak tau tak ain rindu kat sape ?
ain tak bole la cite kat sini ., 
coz ain tak nak ramai orang tau pasal dia .,
takot ade orang minat dia .,
pastu curi dia dari ain .,
no way ., it will not happen ok .,
haha ., ain rindu sangat kat dia .,
mungkin sebab dah lama ta contact dengan dia .,
dulu kiteorang selalu contact .,
tapi lepas mama dia amik handphone dia .,
kiteorang jarang contact .,
selalunye contact kat facebook .,
tapi ain jarang on9 waktu dy on9 ., tuh yang sedih uh .,
huwaa ., ain rase macam nak menangis je .,
mm ., tapi ape bole buat ., dah takdir .,
haha ., macam ayat pasrah pulok dah ain buat ., haha .,
tadi ain baru je chat dengan dia .,
terubat lah sikit rindu ni ., tapi sikit je .,
ta sampai semua ., mane mungkin semua kan .,
haha ., ain harap lepas ni ain dapat chat nan dia lagi .,
miss u like crazy ., ouchh ., crazy uh .,
ain tak nak jadi gila ., please la .,
haha ., tengak bear tuh ., pandai dia rindu kat pasangan dia kan .,
haha ., cute pulak tuh ., aish ., kalau ain dapat bear tuh .,
ain nak pelok bear tuh untuk jadi pengganti dia ., haha .,
ok la ain da ta larat nak type ., 

bye2 ., muahh ., assalamualaikum .,
LOVE U !! 

No comments:

Post a Comment